آموزش هنر و زیبایی

هنر و زیبایی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

میز پذیرایی را با شمع تزیین کنید

تا حالا تزیین میز با شمع و گل را امتحان کرده اید؟ برای باشکوه کردن جشن ها و مهمانی های خود نیاز نیست خیلی به خرج بیوفتید کافی است میز را با شمع و گل و انواع میوه یا سبزیجات تزیین کنید. در اینجا به شما شمع آرایی میز را یاد میدهیم. 

در اینجا مجموعه ای از ایده های ارزان قیمت برای تزیینات میز میهمانی با کم ترین بودجه برای شما جمع آوری کرده ایم. آنها ایده های الهام بخش عالی با استفاده از مواد و وسایل ساده و شمع های درخشان هستند.

تزیین میز با شمع

برای مثال کدوهای سفید و گلابی های زرد رنگ در کنار شمعدان ها، ایده بسیار خوبی برای تزیین میز به شمار می روند. شمع آرایی منزل معجزه میکند. ترکیب آنها با مواد طبیعی، برگ های پاییزی ، سبزیجات، انواع توت ها و گل ها شگفت انگیز و مناسب برای هر جشنی است.  شمعدان های  زیبا، ساده و رنگارنگ و ایده هایی که در این بخش قرار می گیرد، گرما و طرح های خلاقانه را به دکوراسیون منزل شما وارد می کنند.

تزیین میز با شمع

ایده های ارزان قیمت برای تزیین میز با شمع :

ما ایرانیان به مناسبت های سنتی  یا مذهبی  دور هم جمع میشویم و در این دورهمی شمع آرایی منزل میتواند فضایی گرم تر و صمیمانه تری ایجاد کند .مواد طبیعی مانند شاخه ها و بوته ها، گل های خشک، میوه ها، سبزیجات و انواع توت ها، میوه های مینیاتوری، جلوه های معنی دار و دیدنی را برای تزیینات میز پذیرایی ایجاد می کنند که منعکس کننده نگرش و خلاقیت شما در حفظ محیط زیست است.

تزیین میز با شمع

تزیین میز با شمع

طبیعت الهام بخش است، هر آنچه شما برای تزیینی ساده و ارزان بخواهید در اختیارتان قرار می دهد. میوه های خوشه ای خشک و تازه در کنار شمع خیلی ایده ی خوبی است

تزیین میز با شمع

استفاده از مارچوبه، لوبیا سبز و کنگر فرنگی ایده ی ساده ای برای تزیین میز با شمع میباشد.

تزیین میز با شمع

استفاده از کاردستی های ساده  که از طبیعت هم الهام گرفته باشند در اطراف شمع، زیبایی آن را چند برابر میکند

تزیین میز با شمع

تزیین میز با شمع

میتوانید از میوه ها و سبزیجات گرد یا مخروطی شکل و محکم بعنوان شمعدان استفاده کنید.

تزیین میز با شمع

استفاده از گل های خشک بصورت حلقه ای در اطراف شمع، میز شما را بی نظیر میکند.

تزیین میز با شمع

از پاییز رنگارنگ می توانید خیلی ایده بگیرید و میتوانید طرح پاییزی خودتون رو داخل بشقاب ها، ظروف، کاسه ها و لیوان ها استفاده کنید و میز پذیرایی خود را با انواع میوه های پاییزی و برگ و شاخه های رنگارنگ در کنار شمع های روشن تزیین کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

چگونه رنگ لب را طبیعی صورتی و قرمز کنیم

آیا از رنگ طبیعی لب خود راضی نیستید یا اینکه تیرگی لب  یا بی رنگی آن شما را آزار میدهد این مقاله را دنبال کنید

چگونه لب هایی صورتی و خوشرنگ داشته باشیم:

چغندرقند معجزه ای برای رنگ لب

آرایش لب

بهترین ماده خوراکی و طبیعی برای رنگ دادن به لب، چغندرقند است. هر کس که با یک چغندر کار کرده است می داند که هر چیزی در تماس با آن رنگ می گیرد. از این رو، می توان از آن برای محصولات لب استفاده کرد.  چغندرقند به لب های شما رنگ صورتی زرق و برق دار می دهد.به همین راحتی، هم طبیعی، بدون مواد شیمیایی و ارزان. این رنگ دادن لب بهترین نتیجه مطلوب را دارد! میخواهید یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید؟ دستورالعمل زیر را بخوانید.

مطلب مرتبط: از بین بردن تیرگی لب

مواد مورد نیاز برای خوشرنگ کردن لب :

  • چغندر متوسط

  • روغن نارگیل

  • غذاساز

  • صافی

  • ظرف کوچک

آرایش لب

چگونه می توان رنگ چغندر را برای داشتن لب هایی صورتی آماده کرد؟

با این کار میتوانید لب هایی مثل بچه ها داشته باشید

مرحله 1 :آماده سازی چغندرقند

چغندرقند را به طور کامل با آب بشویید. سپس آنرا پوست بگیرید. چغندر را برش های کوچک بزنید و آن را داخل غذاساز بریزید. آنها را به طور کامل آسیاب کنید تا یک مقداری آب از آن خارج شود.

اطمینان حاصل کنید که هیچ آبی به آب چغندرقند اضافه نشده باشد.

مرحله 2 : آب چغندر را در یخچال نگه دارید

با دقت آب چغندرقند را صاف کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعه ای از چغندر در آن وجود نداشته باشد. آن را بلافاصله به یک ظرف تمیز انتقال دهید تا برای استفاده در آینده از آن استفاده کنید. ظرف یا شیشه ای که استفاده می کنید باید تمیز و استرلیزه شود. برای اطمینان از تمیز بودن ظرف، آن را ازمواد قبلی باقی مانده که ممکن است در آن وجود داشته باشد پاک کنید، آنرا کاملا شستشو دهید و با الکل بشویید.

مرحله 3: روغن نارگیل را اضافه کنید

یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را به رنگ چغندرقند اضافه کنید.  اگر شما به دنبال یک رنگ لب خالص هستید، می توانید کمی روغن نارگیل را به آن اضافه کنید.  اگر کمتراز یک قاشق چای خوری روغن اضافه کنید، ممکن است لب شما خشک و پوسته پوسته شود. شما می توانید روغن نارگیل را با عسل یا موم جایگزین کنید، زیرا آنها در مرطوب کردن لب ها، عالی عمل می کنند.

برای ترکیب کردن مخلوط به خوبی از یک قاشق یا خمیر دندان استفاده کنید.  ظرف را در یخچال قرار دهید و منتظر بمانید تا جامد شود. همانطور که می بینید این رنگ لب کاملا طبیعی و عاری از هرگونه مواد نگهدارنده است، شما باید آن را در یخچال قرار دهید تا بتوانید مدت زمان طولانی تری آن را نگه دارید.

به محض استفاده از آن، لب به رنگ صورتی کم رنگ به نظر می رسد. اما هنگامی که آن در معرض هوا قرار می گیرد، در چند دقیقه اکسید می شود، و لب های شما به یک رنگ زرق و برق دار مایل به قرمز تبدیل می شود، که بر روی هر پوستی خیره کننده به نظر می رسد!  شما می توانید آن را یک بار برای داشتن رنگ ملایم تر و طبیعی تر استفاده کنید و اگر رنگ بیشتری میخواهید پس از خشک شدن لایه دیگری روی لب ها قرار دهید.

البته این را در نظر بگیرید هدف ما طبیعی بودن رنگ لب است افراط در استفاده از آن ممکن است برای لب مشکل ایجاد کند

با استفاده مداوم از این رنگ طبیعی در عرض یک هفته می توانید لب هایی نرم تر و صورتی داشته باشید.

به راستی به نظر می رسد که طبیعت، جوابگو تمام نیازها می باشد.  بنابراین این روش طبیعی را امتحان کنید تا زیبا و ایمن بمانید.

منبع: www.chiniazdari.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری