آموزش هنر و زیبایی

هنر و زیبایی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

10 ست پیشنهادی لباس مهمانی دخترانه و زنانه

آیا شما هم برای ست کردن لباس مهمانی مشکل دارید؟ کمد لباس شما هم پر از لباس شده، اما وقتی به یک مجلس دعوت می شوید حس می کنید که هیچ چیز برای پوشیدن ندارید؟ شما در این حس، تقریبا با بیشتر خانم ها مشترک هستید. اما گاهی میتوانید لباس ،کیف، کفش و زیورآلات مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک ست جدید داشته باشد .فقط کمی جسارت میخواهد.

انواع ست لباس مهمانی :

در اینجا 10 پیشنهاد برای ست کردن لباس مجلسی زنانه ارائه کردیم تا شما ایده بگیرید.

ست مهمانی مشکی                                        

ست لباس مهمانی

لباس های بلند مجلسی شما را قدبلندتر و کشیده تر نشان می دهند، حال اگر این لباس در قسمت کمر تنگ شود و مثل تصویر با یک کمربند زیبا ترکیب شود، شما را لاغرتر از آن چه که هستید هم نشان می دهند. توجه داشته باشید که علت انتخاب کیف و کفش و زیورآلان نقره ای به دلیل ست کردن با یقه و کمربند لباس است.

ست مهمانی دخترانه اسپرت :

ست لباس مهمانی

دختران نوجوان انتخابهای زیادی برای مهمانی ها دارند.البته دختره دوست دارند طوری لباس مهمانی بپوشند که حالت زنانه نگیرند بخاطر همین بیشتر آنها رنگ های پاستلی و روشن را انتخاب می کنند. اما آنهایی که می خواهند متفاوت باشند و همچنان هم مناسب سن شان، لباس بپوشند کم نیستند. با پوشیدن این ست لباس مهمانی شما تبدیل به یک ستاره راک خواهید شد که همه چشم ها را به خود خیره می کند!

ست مهمانی بهاری :

ست لباس مهمانی

حالا که در روزهای زیبای بهاری به سر می بریم، می بینید که در همه مهمانی ها رنگ های روشن به وفور دیده می شود. یکی از انتخابهای خانم های ملیح رنگ صورتی ست که می توانید نمونه آن را در تصویر ببینید. این ست برای یک مهمانی در فضای باز در نظر گرفته شده، جون همانطور که واضح است در آن از عینک آفتابی و کلاه استفاده شده است.

ست مهمانی مشکی :

ست لباس مهمانی

چه جوان باشید و چه کمی پا به سن گذاشته، خانم هایی که طرفدار رنگ مشکی در هر سبک و سیاقی هستند همه جا پیدا می شوند! لباس سرتاپا مشکی کمی خسته کننده است و برای اینکه کمی زیبایی به آن اضافه کنید، می توانید یکی از لباسها را مثل پیراهن در تصویر طرحدار انتخاب کنید. البته می توانید این تضاد رنگ را با زیورآلات تان نیز نشان دهید.

ست مهمانی پاییزی :

ست لباس مهمانی

معمولا اولین انتخاب خانم ها برای مهمانی کت و دامن است که هم ساده است و هم راحت. اما در این ست به جای کت از یک بافت استفاده شده که نقطه تمایز آن است. همچنین تضاد رنگ تیره مشکی و رنگ روشن صورتی زیبایی خاصی را ایجاد می کند. تاپ زیر کت نیز از الیاف متفاوت انتخاب شده که پیدا کردن آن کمی دشوار است، اما به دردسرش می ارزد!

ست مهمانی زنانه و شاد:

ست لباس مهمانی

نارنجی از آن دسته رنگ هایی است که هم به کسانی که پوستی روشن دارند و هم برنزه ها، می آید و به همین علت در انتخاب بسیاری از افراد قرار می گیرد. نیازی نیست که همه اجزای این ست یک رنگ خاص باشند، شما می توانید لباس ها و کیف و کفش را در طیف گوناگونی از این رنگ انتخاب کنید.

ست مهمانی قرمز :

ست لباس مهمانی

مطمئنم همه با من موافق هستید که ترکیب رنگ قرمز و مشکی بسیار جذاب و گیراست، مخصوصا اگر که برای مهمانی انتخاب شود! اینکه شما از آن دسته افرادی هستید که کت و شلوار را به کت و دامن ترجیح می دهد نیز دلیل دیگری بر خاص بودن شماست! برای این ست ترجیحا از جواهرات آلات به رنگ طلایی استفاده کنید که هماهنگی زیبایی با رنگ قرمز دارد.

ست مهمانی لباس یکسره:

ست لباس مهمانی

لباس های یکسره یا جامپ سویت یکی از مدهای چند سال اخیر هستند که حتما در تصاویر سلبریتی ها مخصوصا خانواده کارداشیان ها به وفور دیده اید! با انتخاب لباس به رنگی متقاوت و مشکی پوشیدن بقیه اجزا می توانید ظاهر کلاسیکی به این ست ببخشید. این مدل لباس ها شما را کشیده نشان می دهند و برای افرادی که خیلی قدبلند نیستند انتخاب هوشمندانه ایست.

ست مهمانی شیک:

ست لباس مهمانی

این ست را برای یک مهمانی شیک و مجلل به شما پیشنهاد می کنیم نه برای هر موقعیتی! رنگ آبی و طلایی در کنار هم یک ترکیب سلطنتی را می سازد و حتما باید جواهرات تان را نیز به رنگ گلد انتخاب کنید. حتی می توانید این ست را برای مهمانی تولدتان و یا نامزدی نیز بپوشید و پرنسس جشن باشید.

ست مهمانی ساده :

ست لباس مهمانی

آخرین ست پیشنهادی ما برای ساده پوشان است که می خواهند یک تیپ شیک و رسمی داشته باشند. برای اینکه این ست کمی حالت مهمانی بیشتری به خود بگیرد، می توانید از یک کت نواردوزی شده استفاده کنید و یا با استفاده از زیورآلات چشم ها را به خود جلب کنید!

منبع : ست مهمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

10 ست لباس تابستانی شیک

هر چه از فصل بهار فاصله می گیریم و به روزهای گرم تابستانی نزدیک می شویم، لباس ها به سمت سبک تر شدن و خنکی بیشتر می روند. کمد شما فضای بیشتری پیدا می کند و ست کردن لباس هم آسان تر می شود، چون طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار دارید.در این مقاله نمونه هایی از انواع ست لباس تابستانی زنانه و دخترانه را برای شما گرد آورده ایم.

10 ست لباس تابستانی 2018

علاوه بر رنگ، نکته ی دیگری که در ست کردن بسیار اهمیت دارد، جنس پارچه استفاده شده است. پارچه محبوب تابستان کتان و پارچه های نخی نازک هستند که هوا را از خود عبور داده و زمینه آسایش شما را فراهم کنند. با همین هدف تلاش کردیم تا برایتان مجموعه ای از ست های قابل استفاده و شیک در تابستان را ارائه کنیم تا دیگر نگران خوش تیپ بودن نباشید:

ست لباس تابستانی زنانه رنگ بژ :

ست تابستانی

لباس های تابستانی باید به رنگ روشن باشند تا بتوانند بدن شما را خنک نگه دارند، و چه انتخابی بهتر از رنگ بژ؟ برای کلاسیک تر کردن پوشش تان می توانید اکسسوری های تان را هم به این رنگ انتخاب کنید. داشتن یک جزء از لباس هایتان به رنگ دیگر حتما ضروری ست، تا ظاهرتان خسته کننده و یکنواخت نباشد که در این ست یک تی شرت به رنگ سفید انتخاب شده است.

ست تابستانی دخترانه قرمز و سفید :

ست تابستانی

اگر بین شلوار و دامن انتخاب اولتان شلوار است، نگاهی دوباره به این ست بیندازید. ترکیب رنگ قرمز و سفید نشان دهنده طراوت و جوانی ست و حتما می دانید که با چه چیزی باید آن را ترکیب کنید تا فوق العاده به نظر برسید؟ معلوم است، یک رژ لب قرمز مخملی! از آنجا که گاهی اوقات گرمای تابستان کلافه کننده است، می توانید به جای کیف های دستی، یک کوله پشتی به همراه خودتان ببرید.

ست لباس تابستانی  کنار ساحل :

ست تابستانی

اگر به ورزش های آبی علاقه مند هستید و شنا از تفریحات تابستانی شماست، این ست می تواند به شما ایده یک استایل شیک را بدهد. همه لوازم مورد نیازتان در این کیف ورزشی جا می شوند و می توانید یک روز عالی را با دوستان تان در کنار ساحل بگذرانید. لوسیون ضدآفتاب فراموش نشود!

ست لباس تابستانی اسپرت :

ست تابستانی

فکر نکنید که لباس های تابستانی محدود به تاپ و شلوارک و دامن های کوتاه است، بلکه می توانید لباس های یکسره ای را که مدتهاست در کمدتان خاک میخورد، بالاخره بپوشید. برای هر چه بیشتر اسپرت کردن این ست می توانید از کالج ها و کتانی های ساده بهره ببرید و برای بالاتر بردن جنبه زنانه این ست، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک گردنبند ساده و زیباست.

ست لباس تابستانی مجلسی :

ست تابستانی

خیلی از مهمانی های تابستانی، به علت گرمای هوا در فضای باز برگزار می شود که باعث می شود شما به فکر بیفتید که چه چیزی مناسب این فضاست؟ اولین چیزی که باید تهیه کنید، یک صندل روباز پاشنه بلند است تا استایل مهمانی حفظ شود، سپس می توانید به سراغ لباس های بلند و خنک بروید. همچنین اگر مهمانی در طی روز برگزار می شود و می خواهید که دچار آفتاب سوختگی نشوید توصیه می کنیم حتما یک کلاه لبه دار همراهتان باشد. جواهرآلات با ترکیب رنگ های طلایی و نقره ای برای این مناسبت بسیار توصیه می شود.

ست لباس تابستانی ساده :

ست تابستانی

این رنگ سبز زیتونی همه را به یاد ماجراجویی و گشت و گذار در طبیعت می اندازد. البته که شما می توانید برای قدم زدن در طبیعت از این ست کمک بگیرید. همچنین هماهنگی زیبایی بین سبز زیتونی و رنگ طلایی وجود دارد که می توانید این رنگ را با استفاده از اکسسوری هایی که استفاده می کنید به نمایش بگذارید. این ست برای همه گروههای سنی مناسب است و هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد.

ست لباس تابستانی مشکی :

ست تابستانی

آخرین رنگی که برای لباس های تابستانی میتوانیم تصور کنیم رنگ مشکی ست. اما چه کنیم که رنگ مشکی طرفداران سرسخت خود را دارد که هیچ موقع از آن دست نمی کشند! به همین علت هم تلاش کردیم یک ست زیبا و خنک تابستانی را برای این دسته از طرفداران معرفی کنیم. توجه داشته باشید که حتما دامنی را انتخاب کنید که خنک باشد و اجازه عبور هوا به بدن تان را بدهد. لباس های گلدوزی شده کمی استایل تان را امروزی تر می کنند و باعث می شوند خوش تیپ تر به نظر بیایید.

ست لباس تابستانی سفید و سبز:

ست تابستانی

در روزهای گرم تابستانی هیچ چیزی راحت تر و بهتر از یک پیراهن بلند و آزاد نیست! مخصوصا اگر به رنگ های روشن انتخاب کنیم. این پیراهن ها را هم می توانید با کفش های پاشنه بلند ست کنید و هم می توانید صندل های راحتی را همراه آن بپوشید. در این ست رنگ غالب سفید و سبز است که به خوبی در کنار هم ست می شوند و ترکیب زیبایی را می سازند.

ست تابستانی زنانه کوتاه :

ست تابستانی

هر چقدر قد لباستان کوتاهتر باشد، خنک تر خواهد بود البته به شرطی که لباس تان تنگ و جذب بدن نباشد و درآن کاملا احساس راحتی کنید. در این ست هم به طور هوشمندانه ای بخاطر کمربند قهوه ای بقیه اجزا هم به این رنگ انتخاب شده اند. برای انتخاب زیورآلات برای این ست، چون حالت اسپرت دارد می توانید دستبندهای پارچه ای و بافت را انتخاب کنید تا تینیجر بودن ست حفظ شود.

ست لباس تابستانی زنانه قرمز :

ست تابستانی

قرمز رنگ شور و عشق و هیجان است و وابسته به هیچ موقعیت و فصل خاصی هم نیست! می توانید برای مهمانی و دورهمی های تابستانی، یک پیراهن ماکسی به این رنگ انتخاب کرده و بقیه اجزای ست را با آن هماهنگ کنید. رنگ سفید، قرمزی را ملایم کرده و ظاهر زنانه و شیکی به شما می دهد. عینک های دودی با فریم های طلایی هم هماهنگی لازم را با این ترکیب رنگ ایجاد می کنند.

منبع :ست تابستانی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مریم نوری

شرایط شرکت در مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار

مسابقه برنده باش با مجری گری محمدرضا گلزار شروع شد. حتمن دوست دارید شرایط شرکت در مسابقه برنده باش را بدانید. جالب است بدانید این مسابقه مشابه یک مسابقه پرطرفدار خارجی است و نمونه آن قبلا در ایران نبوده است. برنده این مسابقه 1 میلیارد ریال دریافت می کند. در ادامه شرایط شرکت در مسابقه را ببینید.
محمدرضا گلزار

شرایط شرکت در مسابقه برنده باش :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

9 چربی سوز طبیعی و قوی را در برنامه غذایی خود قرار دهید

اگر دنبال یک راه سالم برای لاغری و کاهش وزن هستید باید در کنار فعالیت بدنی و مصرف غذای سالم از چربی سوز طبیعی استفاده کنید. این ادویه‌ها و گیاهان، اثرات چربی سوزی دارند و باعث افزایش سوخت و ساز شما می شود. پس در وعده های غذایی و میان وعده ها از این چربی سوز ها میل نمایید. 

9 چربی سوز طبیعی

نوشیدنی های چربی سوز :

1- قهوه سبز GREEN COFFEE BEAN

چربی سوز طبیعی

عصاره دانه قهوه سبز به افزایش سوخت و ساز در سلول‌های ما کمک می کند، که به آن فرآیند گرمازایی بدن می گویند و باعث سوزاندن چربی برای تولید انرژی می شود. دانه های قهوه سبز هم چنین دارای سطح بالایی از اسید کلروژنیک است. مطالعات نشان میدهند که این ممکن است باعث جذب کربوهیدراتها در فرآیند گوارش شود، که در نتیجه باعث کاهش مقاومت انسولین و از بین بردن چربی می شود.

2- چای سبز green tea

چربی سوز قوی

بر طبق مقاله منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، چای سبز باعث فعال شدن فرآیند چربی سوزی در بدن می شود.

ادویه جات چربی سوز :

3- زیره سبز CUMIN

چربی سوز قوی

بر طبق مطالعات پزشکی دانشگاه شهید صدوقی ایران، این ادویه سبز می تواند به شما برای کم کردن وزن، کاهش چربی بدن و افزایش بهبود سطح کلسترول بالا کمک کند. آزمایشات نشان می دهند که این ادویه می تواند تا سه برابر به کاهش چربی بدن کمک کند.

4- زردچوبه TURMERIC

چربی سوز طبیعی

کرکومین، ماده موجود در زردچوبه می تواند شکل بافتهای چربی را با توقف رگ های خونی مورد نیاز برای شکل دهی به بافت های چربی کاهش دهد. کرکومین ممکن است بر متابولیسم چربی که باعث کاهش چربی و در نهایت کاهش وزن بدن شود، اثر بگذارد.

5- زنجبیل GINGER

چربی سوز قوی

زنجبیل اثر گرمازایی بر روی بدن دارد. به این معنی که زنجبیل دمای داخلی بدن را به اندازه ی کافی برای سوخت بیشتر کالری و استفاده بیشتر انرژی بالا می برد. مصرف زنجبیل به دستگاه گوارش برای افزایش سوخت و ساز کمک می کند.

6- دارچین CINNAMON

چربی سوز قوی

یک ادویه دیگر با خصوصیات گرمازایی، دارچین است که ممکن است حتی به سوزاندن چربی های اطراف اندام شما کمک کند، اگرچه هنوز آزمایشات بیشتری برای اثرپذیری آن صورت نگرفته است.

 

گیاهان و سبزیجات چربی سوز :

7- شنبلیله FENUGREEK

چربی سوز قوی

شنبلیله به توازن سطح گلوکز خون کمک می کند. دانه های شنبلیله شامل فیبر و دیگر مواد شیمیایی است که به کاهش جذب کربوهیدرات ها و قندهای بدن کمک می کند. این کار به کاهش قند خون و ذخیره سازی چربی کمک می کند. هم چنین به سوخت و ساز چربی ها و استفاده از آنها به عنوان انرژی به جای ذخیره سازی کمک می کند.

8- سیر GARLIC

چربی سوز قوی

سیر نیز یکی از غذاهای گرماسوز است که نه تنها دارای این خواص می باشد، بلکه تحقیقات نشان می دهد که باعث کاهش فشار خون میشود که می تواند به جلوگیری از مقاومت به انسولین (که از سوخت و ساز قند بدن جلوگیری می کند) کمک کند.

9- فلفل CHILLIES

چربی سوز قوی

به عنوان یک تقویت کننده قوی در فرآیند سوخت و ساز است ، فلفل همچنین می تواند به سوخت چربی با افزایش گرامازایی در بدن کمک کند.

ترجمه مقاله http://www.womenshealthmag.co.uk

منبع : سایت چی نیاز داری

کپی برداری با ذکر لینک سایت مجاز است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری