آموزش هنر و زیبایی

هنر و زیبایی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیوگرافی و عکس های بهرام افشاری بلند قدترین بازیگر سینما

بهرام افشاری که از بلند قامت ترین بازیگران سینما و تلویزیون است در 6 خرداد سال 1366 در همدان به دنیا آمده و 198 سانتی متر قد دارد. زندگی پر فراز و نشیب بهرام از گرفتن طلای والیبال و علاقه به فوتبال و دعوت به پاس تهران تا صحنه تئاتر و تلویزیون و سینما خیلی شنیدنی و خواندنی است.

زندگی نامه بهرام افشاری

طبق صحبت های خود جناب بهرام افشاری در برنامه خندوانه  او تک فرزند است و به علت بیماری پدر مرحوم شان از پدر پرستاری میکردند. در دوران نوجوانی به علت بازیگوش بودن خیلی از معلم و همسایه و...کتک میخوردند. همینطور برای تامین مخارج زندگی از طریق بساط کردن و شاگردی کار کردند. پدر بزرگوار بهرام افشاری با تئاتر و سینما به واسطه دیدی که از سینمای طاغوت داشتند، مخالف بودند .

بهرام افشاری

آقای بهرام افشاری در کودکی و نوجوانی علاقه شدیدی به فوتبال داشتند و هنوز هم دارند تا جایی که از طرف تیم پاس دعوت به بازی شدن ولی با مخالفت پدر مواجه شدند.  بهرام افشاری با اینکه علاقه ای به بازیگری نداشتند ولی برای فرار از تنهایی خود و شرکت در گروه ها و برقرای ارتباط به تئاتر روی آوردن و پس از مدتی تصمیم میگیرند که که این مسیر را ادامه دهند. آقای افشاری تا 20 سالگی در کنار پدر بودند تا اینکه پدر شان فوت میکند و ایشان نیز به تهران می آیند.

در کلاس های استاد سمندریان شرکت میکنند و در تئاتر های زیادی ایفا نقش میکنند. و با وجود مشکلاتی که داشتند این مسیر را ادامه میدهند . بهرام افشاری میگوید تئاتر های زیادی بود که حتی تعداد تماشاچی آن از تعداد بازیگران کمتر بوده ولی او راه خود را انتخاب کرده بود .  به واسطه قد بلند و دوستی با رامین تشکری در مسابقات والیبال دانشجویی شرکت میکند و از روی خش شانسی مدال طلای مسابقات دانشجویی والیبال نصیبش میشود ولی بعد از آن از والیبال فاصله میگیرد.

بهرام افشاری

او در حال حاضر مشغول ایفای نقش در تئاتر جوجه تیغی در سالن استاد سمندریان در ایرانشهر است که نویسنده، کارگردان و بازیگر خودش است و بگونه ای روایت سرگذشت خودش است که از شهرستان به عشق بازیگری به تهران می آید. او در تئاتر و فیلم های زیادی بازی کرده است ولی در سریال پایتخت 5 در نفش بهتاش فریبا، محبوب و دیده شد.

عکس های بهرام افشاری:

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

بهرام افشاری

عکس های بهرام افشاری

عکس های بهرام افشاری

لیست کارهای بهرام افشاری

تئاتر هایی که بهرام افشاری بازی کرده است:

  • ماکوندو (آزاده انصاری، ۱۳۹۶)

  • دیابولیک: رومئو و ژولیت (آتیلا پسیانی، ۱۳۹۵)

  • روی خوش مهتاب (بهداد زندیه وکیلی، ۱۳۹۴)

  • تهران زیر بال فرشتگان (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۴)

  • کامنت (یوسف باپیری، ۱۳۹۴)

  • جوجه تیغی (بهرام افشاری، ۱۳۹۴)

  • هاروی (ملودی آرام‌نیا، ۱۳۹۳)

  • دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)

  • مرگ فروشنده (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)

  • پاییز (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۲)

  • هیپوفیز (کوروش نریمانی، ۱۳۹۲)

  • شایعات (رحمان سیفی آزاد، ۱۳۹۲)

  • ترنج (تینو صالحی، ۱۳۹۲)

  • رابینسون کروزوئه (میلاد نیک‌آبادی، ۱۳۹۱)

  • ویران(یوسف باپیری، ۱۳۹۱)

  • پیرمردی با بال‌های بزرگ (پرستو گلستانی، ۱۳۹۱)

  • آدمکش (محمد زوار بی‌ریا، ۱۳۹۰)

  • جن‌گیر (کوروش نریمانی، ۱۳۸۸)

  • رمولوس کبیر (نادر برهانی مرند، ۱۳۸۸)

فیلم های سینمایی بهرام افشاری:

  • سال ۱۳۹۶ فیلم " آقای سانسور"  به کارگردانی علی جبارزاده

  • سال ۱۳۹۴، فیلم "لانتوری" به کارگردانی رضا درمیشیان

  • سال۱۳۹۴ فیلم "کارگر ساده نیازمندیم "به کارگردانی منوچهر هادی

  • سال ۱۳۹۳، فیلم "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی

  • سال ۱۳۹۲، فیلم "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان

آثار بهرام افشاری در تلویزیون

  • ۱۳۹۷–۱۳۹۶ بازی در شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی

  • ۱۳۹۷–۱۳۹۶ بازی در پایتخت ۵به کارگردانی سیروس مقدم در نقش «بهتاش فریبا»

  • ۱۳۹۶ بازی در علی‌البدلبه کارگردانی سیروس مقدم در نقش «هرمز»

  • ۱۳۹۳ بازی در آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج پخش در نوروز ۹۴ از شبکه افق

  • ۱۳۹۲ بازی در پایتخت ۲ بعنوان بازیگر مهمان به کارگردانی سیروس مقدم در نقش «شیر افکن»

افتخارات بهرام افشاری :

  • ۱۳۹۷ - نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم لانتوری

  • ۱۳۹۶ - نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی علی‌البدل

  • ۱۳۹۶ - نامزد بهترین بازیگر مرد ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم

  • ۱۳۹۶ - نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم

آدرس پیج اینستاگرام بهرام افشاری:

https://www.instagram.com/bahramafshariofficial

منبع: سایت چی نیاز داری  برگرفته از ویکی پدیا، برنامه خندوانه، عکس ها از پیج شخصی بهرام افشاری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

ست کردن مبل صورتی با کوسن

انتخاب مبل صورتی برای دکوراسیون منزل یک کار جسورانه و خلاقانه است . اما باید بدانید چه رنگ هایی با صورتی ست میشود وگرنه انتخاب شما تحت تاثیر رنگ های دیگر، ارزشش را از دست میدهد. یکی از گزینه هایی که خیلی راحت میتوانید تهیه کنید، کوسن است. از آنجایی که کوسن روی مبل قرار میگیرد، انتخاب رنگش خیلی مهم است.

ست کردن مبل صورتی با کوسن :

برای مبل صورتی، کوسن چه رنگی انتخاب کنیم؟ در مقاله دکوراسیون رنگ صورتی، رنگهایی که با صورتی ست میشوند را ذکر کردیم در اینجا تصاویری از کوسن های مختلف که با مبل صورتی ست شده اند را می بینید :

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

مبل صورتی

30 تصویر مبل صورتی با کوسن های رنگی را مشاهده کردید.

منبع : سایت چی نیاز داری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

از بین بردن خش عینک

روش های از بین بردن خط و خش شیشه عینک را می دانید؟ علت اصلی ایجاد خش روی شیشه عینک چیست؟ روش های ساده ای برای از بین بردن خش شیشه عینک وجود دارد که در منزل قابل انجام است. روش تمیز کردن شیشه عینک و نوع دستمال عینک خیلی اهمیت دارد. قرار دادن عینک در جعبه عینک یکی از مهم ترین اقدامات پیشگیرانه است. در این مقاله برطرف کردن خش شیشه عینک را آموزش میدهیم.

روش های از بین بردن خط و خش شیشه عینک

دلیل اصلی خراش هایی که روی شیشه عینک ها مشاهده می کنید ذرات گرد و غبار و آلودگی هایی هستند که بر روی شیشه عینک می نشینند

در این مقاله قصد داریم تا روش های از بین بردن خط و خش شیشه عینک را برای شما به طور کامل آموزش دهیم. اگر شما فردی عینکی هستید، مطمئنا حساسیت خاصی روی عینک خود دارید و همیشه از آن مانند جانتان مواظبت می کنید. افراد عینکی با وجود اینکه مراقبت زیادی از عینک خود می کنند اما گاهی اوقات دچار مشکلاتی می شوند. همانطور که می دانید شیشه عینک های آفتابی یا طبی از ظرافت خاصی برخوردار هستند و ممکن است دائم گرد و غبار روی آنها بنشیند و یا آسیب جدی تری مانند خط و خش روی آنها بیوفتد. خراش افتادن روی شیشه عینک علاوه براینکه ظاهر عینک شما را زشت می کند، موجب تار شدن دیدتان نیز می شود. 

از بین بردن خش شیشه عینک


هر چقدر هم که از عینک خود مراقبت کنید این اتفاق ممکن است با مرور زمان رخ بدهد. شاید برایتان عجیب باشد اما دلیل اصلی خراش هایی که روی شیشه عینک ها مشاهده می کنید ذرات گرد و غبار و آلودگی هایی هستند که بر روی شیشه عینک می نشینند. همچنین از همه مهم تر اگر عینک خود در یک محافظ مناسب قرار ندهید عینک شما در  تماس با اشیاء دیگر دچار خراشیدگی می شود. با ما همراه باشید تا روش های از بین بردن خط و خش روی شیشه عینک را بیاموزید.

اشتباه رایج در تمیز کردن شیشه عینک :


معمولا از جمله اشتباهاتی که افراد عینکی در هنگام مراقبت از عینک های خود انجام می دهند استفاده از هر نوع اسپری یا مواد پاک کننده برای تمیز کردن شیشه عینک است. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای تمیز کردن شیشه عینک خود از شیشه پاک کن استفاده می کنید بهتر است دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. شما باید بدانید شیشه ها با هم متفاوت هستند و هیچ وقت شیشه پنجره با لنز عینک یکی نیستند. 


جالب است بدانید عینک هم مانند پوست انسان باید همیشه تمیز و عاری از آلودگی باشد تا آسیبی به چشم ها وارد نشود. اگر روزی خراش جزئی روی عینک خود مشاهده کردید ناراحت نشوید و فوری آن را دور نیندازید. شما با سه روش آسانی که در ادامه مطرح می کنیم به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید. اما قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید باید این نکته را در نظر بگیرید که این روش ها برای خراش های کوچک و جزئی کارساز هستند، اگر شیشه عینک شما آسیب جدی دیده بهتر است به عینک فروشی مراجعه کرده و لنز آن را تعویض کنید.


 1- استفاده از خمیردندان


اگر تا به امروز تصور می کردید که خمیردندان تنها برای تمیز و سفید کردن دندان ها استفاده می شود بهتر است دیدگاه وسیع تری نسبت به این کالا داشته باشید و از کارآیی های آن باخبر شوید. خمیردندان های غیرژله ای و خمیردندان هایی که مواد غیر ساینده ای دارند می توانند بهترین گزینه برای رفع خراش های شیشه عینک باشند. شما می توانید روی خراش های سطح شیشه عینک را با خمیردندان هایی که گفته شد پر کنید.

از بین بردن خش شیشه عینک


 
ابتدا بهتر است شیشه عینک را با یک پارچه میکروفیبر یا میکرو فایبر تمیز کنید تا گرد و غبار آن از بین برود. بعد از آن مقداری خمیردندان بر روی خراش ها بگذارید و 2 الی 3 دقیقه با انگشت خود خمیردندان را روی سطح خراش دار پخش کنید سپس با استفاده از همان پارچه میکروفایبر که ابتدا عرض کردیم خمیردندان را پاک کنید. شما همچنین می توانید لنز عینک خود را با آب سرد شستشو دهید و آن را خشک کنید. 

31 شیوه تمیز کردن منزل برای خانه تکانی عید

2- استفاده از جوش شیرین


 جوش شیرین جزء موادی است که در اکثر خانه ها یافت می شود. شما از جوش شیرین می توانید در مصارف مختلفی استفاده کنید. این ماده یک پاک کننده قوی محسوب می شود، اگر شیشه عینکتان خراش برداشته است می توانید از جوش شیرین به عنوان یک راه حل خانگی برای رفع این مشکل استفاده کنید. این پودر ساده می تواند علاوه بر سطح خراشیده عینک تمام خانه تان را تمیز کند. شاید خنده دار باشد اما حقیقت دارد که می توانید با جوش شیرین حتی کاشی های کف حمام را هم تمیز کنید.

از بین بردن خش شیشه عینک


 
اگر بخواهید خراش های جزئی روی شیشه عینک را با جوش شیرین رفع کنید باید 1 یا 2 قاشق چایخوری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا به حالت یک خمیر در بیاید.
 سپس عینک خود را با یک پنبه تمیز کنید و بعد آن خمیر را روی سطح خراش دار قرار دهید. به آرامی خمیر را روی سطح پخش کنید و پس از 10 تا 20 ثانیه آن را با یک پارچه میکروفایبر پاک کنید.

از بین بردن خش شیشه عینک
 


3- استفاده از ضد آفتاب


شاید برایتان کمی عجیب باشد اما می توانید از ضد آفتاب برای از بین بردن خط و خش شیشه عینک استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب با SPG 45 می توانند مناسب اینکار باشند زیرا در ترکیبات خود پودر آلومینیوم به اندازه کافی دارند که می تواند برای از بین بردن خراشیدگی ها بسیار کمک کننده باشد. این نکته را در نظر بگیرید که از ضد آفتاب تنها می توانید برای لنزهای پلاستیکی استفاده کنید.

از بین بردن خش شیشه عینک


 
برای انجام اینکار مقداری ضدآفتاب را به سطح خراش دار عینک بزنید و پس از چند ثانیه با پارچه میکروفایبر آن را پاک کنید.
 اگر روش هایی که تاکنون بیان کردیم برای رفع این مشکل افاقه نکرد پیشنهاد می کنیم شیوه هایی که در ادامه گفته می شود را بکار ببرید.


 سایر روش های از بین بردن خط و خش شیشه عینک

  • روغن بچه می تواند به عنوان یک نرم کننده سطح خراش دار شیشه عینک استفاده شود. مقداری روغن بچه را به سطح خراش دار بزنید و پس از چند ثانیه آن را پاک کنید.
  • جلادهنده های نقره و برنج یا اسپری مبلمان می توانند برای پاک کردن خراش عینک مفید باشند.
  • مخلوط پودر خردل و سرکه به نسبت یک به یک همچنین می تواند راه حل دیگری برای رفع این مشکل باشد. 


منبع : سایت چی نیاز داری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری