آیا از رنگ طبیعی لب خود راضی نیستید یا اینکه تیرگی لب  یا بی رنگی آن شما را آزار میدهد این مقاله را دنبال کنید

چگونه لب هایی صورتی و خوشرنگ داشته باشیم:

چغندرقند معجزه ای برای رنگ لب

آرایش لب

بهترین ماده خوراکی و طبیعی برای رنگ دادن به لب، چغندرقند است. هر کس که با یک چغندر کار کرده است می داند که هر چیزی در تماس با آن رنگ می گیرد. از این رو، می توان از آن برای محصولات لب استفاده کرد.  چغندرقند به لب های شما رنگ صورتی زرق و برق دار می دهد.به همین راحتی، هم طبیعی، بدون مواد شیمیایی و ارزان. این رنگ دادن لب بهترین نتیجه مطلوب را دارد! میخواهید یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید؟ دستورالعمل زیر را بخوانید.

مطلب مرتبط: از بین بردن تیرگی لب

مواد مورد نیاز برای خوشرنگ کردن لب :

  • چغندر متوسط

  • روغن نارگیل

  • غذاساز

  • صافی

  • ظرف کوچک

آرایش لب

چگونه می توان رنگ چغندر را برای داشتن لب هایی صورتی آماده کرد؟

با این کار میتوانید لب هایی مثل بچه ها داشته باشید

مرحله 1 :آماده سازی چغندرقند

چغندرقند را به طور کامل با آب بشویید. سپس آنرا پوست بگیرید. چغندر را برش های کوچک بزنید و آن را داخل غذاساز بریزید. آنها را به طور کامل آسیاب کنید تا یک مقداری آب از آن خارج شود.

اطمینان حاصل کنید که هیچ آبی به آب چغندرقند اضافه نشده باشد.

مرحله 2 : آب چغندر را در یخچال نگه دارید

با دقت آب چغندرقند را صاف کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعه ای از چغندر در آن وجود نداشته باشد. آن را بلافاصله به یک ظرف تمیز انتقال دهید تا برای استفاده در آینده از آن استفاده کنید. ظرف یا شیشه ای که استفاده می کنید باید تمیز و استرلیزه شود. برای اطمینان از تمیز بودن ظرف، آن را ازمواد قبلی باقی مانده که ممکن است در آن وجود داشته باشد پاک کنید، آنرا کاملا شستشو دهید و با الکل بشویید.

مرحله 3: روغن نارگیل را اضافه کنید

یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را به رنگ چغندرقند اضافه کنید.  اگر شما به دنبال یک رنگ لب خالص هستید، می توانید کمی روغن نارگیل را به آن اضافه کنید.  اگر کمتراز یک قاشق چای خوری روغن اضافه کنید، ممکن است لب شما خشک و پوسته پوسته شود. شما می توانید روغن نارگیل را با عسل یا موم جایگزین کنید، زیرا آنها در مرطوب کردن لب ها، عالی عمل می کنند.

برای ترکیب کردن مخلوط به خوبی از یک قاشق یا خمیر دندان استفاده کنید.  ظرف را در یخچال قرار دهید و منتظر بمانید تا جامد شود. همانطور که می بینید این رنگ لب کاملا طبیعی و عاری از هرگونه مواد نگهدارنده است، شما باید آن را در یخچال قرار دهید تا بتوانید مدت زمان طولانی تری آن را نگه دارید.

به محض استفاده از آن، لب به رنگ صورتی کم رنگ به نظر می رسد. اما هنگامی که آن در معرض هوا قرار می گیرد، در چند دقیقه اکسید می شود، و لب های شما به یک رنگ زرق و برق دار مایل به قرمز تبدیل می شود، که بر روی هر پوستی خیره کننده به نظر می رسد!  شما می توانید آن را یک بار برای داشتن رنگ ملایم تر و طبیعی تر استفاده کنید و اگر رنگ بیشتری میخواهید پس از خشک شدن لایه دیگری روی لب ها قرار دهید.

البته این را در نظر بگیرید هدف ما طبیعی بودن رنگ لب است افراط در استفاده از آن ممکن است برای لب مشکل ایجاد کند

با استفاده مداوم از این رنگ طبیعی در عرض یک هفته می توانید لب هایی نرم تر و صورتی داشته باشید.

به راستی به نظر می رسد که طبیعت، جوابگو تمام نیازها می باشد.  بنابراین این روش طبیعی را امتحان کنید تا زیبا و ایمن بمانید.

منبع: www.chiniazdari.com