آموزش هنر و زیبایی

هنر و زیبایی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مژه مگنتی یا آهنربایی چیست

مژه مگنتی یا آهنربایی یک محصول فوق العاده برای خانم هاست. داشتن مژه هایی بلند و پرپشت آرزوی هر خانمی است و اکثرا برای رسیدن به آن وقت و هزینه صرف میکنند. استفاده از مواد گیاهی و انواع روغن برای پرپشت شدن مژه ها و استفاده از مژه مصنوعی چسبی و کاشت مژه. خبر خوش اینکه مژه ای دربازار عرضه شده است که آهنربایی است و مژه مگنتی نام دارد، خیلی راحت و بدون عوارض و بدون چسب روی مژه های شما قرار میگیرد. مژه های مگنتی یا آهنربایی نوآوری جالب و کاربردی در صنعت آرایشی است.

مژه مگنتی یا مژه آهنربایی

 خرید مژه مگنتی


خانم هایی که از روش کاشت مژه و مژه مصنوعی برای بلند کردن مژه های خود استفاده میکنند به غیر از عوارض استفاده از چسب و مواد شیمیایی که گاهی اوقات باعث بروز حساسیت چشمی و بیماری میشود، نیاز به ترمیم مجدد و مراقبت دارد که خود این مساله باعث بالا رفتن هزینه ها می شود. اما استفاده از مژه های آهنربایی یا مژه مگنتی one two cosmetics، معایب روش کاشت مژه را ندارد .به راحتی روی مژه سوار میشود و هر موقع که خسته شدید با یک حرکت آن را بر میدارید. دیگر نگران آلوده شدن چشم و حساسیت های مختلف نیستید در ضمن اینکه از نظر مالی نیز برای شما به صرفه است. پس خرید مژه مگنتی هرجور که فکر کنیم از شیوه های دیگر مقرون به صرفه است.

مژه مصنوعی مگنتی

خرید اینترنتی مژه مگنتی

مژه مگنتی one two cosmetics

طرز استفاده از مژه مگنی:

نمایش فیلم کار کردن با مژه مگنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

آموزش اصول آرایش طبیعی

همه خانم ها دوست دارند زیبا و جذاب دیده شوند، برای همین شیوه های مختلفی را برای زیبا تر به نظر رسیدن انجام میدهند. مردم در همه جای دنیا، آرایش طبیعی را دوست دارند و می پسندند. برای خوب آرایش کردن باید اصول آرایش کردن را بدانید و برای طبیعی آرایش کردن باید تکنیک هایی را یاد بگیرید.

خانمها باید بدانند که آرایش یک ماسک نیست، نوعی از هنر است و مهمتر از همه، نوعی از بیان است.  آرایش کردن می تواند سرگرم کننده باشد چون شما با خلاقیت خود میتوانید سبک های جدیدی خلق کنید. آیا شما نیز احساس می کنید که آرایش پسوند شخصیت شماست؟  اگر چه هر کدام از ما چهره خاص خود را داریم و شاید فکر کنید پس هر کس باید به شیوه خود آرایش کند، اما باید بدانید که آرایش کردن اصول یکسان دارد.

اصول آرایش طبیعی :

  1. آماده سازی پوست قبل از آرایش :

  2. کرم زدن پوست

  3. آرایش جزئیات صورت

کلید پوستی درخشان و طبیعی و بی نظیر با استفاده از آماده سازی های شگفت انگیز برای پوست شروع می شود. این کار، شما را برای انجام آرایش ساده تر می کند و مجبور نیستید که کارهای زیادی را برای حل کردن مسائلی که احتمالا در پوست شما وجود دارد انجام دهید.

مراحل آماده سازی پوست برای آرایش:

  • مرحله1: صورت خود را پاک کنید.

آرایش صورت

با یک لیف تمیز شروع کنید!  اولین گام به طور معمول شما، از بین بردن هر گونه چربی و زبری می باشد.  شما می توانید یک پاک کننده ملایم استفاده کنید تا صورت خود را به طور کامل بشویید.  یک پاک کننده صورت که مناسب نوع پوست شماست را انتخاب کنید.

مرحله2: استفاده از تونر مناسب پوست :

آرایش صورت

واقعا یک تونر می تواند برای پوست شما شگفت انگیز باشد.  اگر پوست شما چرب است یا آکنه دارید، استفاده از آن برای شما بسیار لازم است. این محلول کمک می کند تا سطح pH پوست خود را متعادل سازید و منافذ خود را ببندید. فقط آن را روی یک پد یا پنبه بمالید و آن را روی صورت و گردن خود بمالید. این مرحله را به مراحل روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید!

مرحله 3: استفاده از مرطوب کننده

آرایش صورت

مرطوب کننده بخش مهمی از روش مراقبت از پوست شماست. شما باید پوست خود را به خوبی آبرسانی کنید تا آرایش بخوبی بر روی پوست بنشیند. مرطوب کننده­ایی را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب است. مرطوب کننده باعث میشود پوست زیر آرایش، سالم بماند و همچنین کمک میکند تا پوستی صاف داشته باشید. شما همچنین می توانید چند قطره گلاب اصل را به کرم یا مرطوب کننده برای آبرسانی بیشتر به پوست خود اضافه کنید.

مرحله 4: استفاده از کرم ضد آفتاب

آرایش صورت

اگر این مرحله را دنبال کنید، آینده خود را جوان تر، تضمین خواهید کرد. اگر می خواهید ازبروز پیری زودرس پوست خود ، رنگدانه های بسیار و دیگر مشکلات پوستی که می تواند به دلیل اشعه های مضرUVA رخ دهد، جلوگیری کنید، از کرم ضد آفتاب در طول سال استفاده کنید .  بنابراین SPF مناسب پوست خود را پیدا کنید!

پس از انجام این مراحل ابتدایی ، می توانید بهبود چشمگیری در پوست خود داشته باشید. بنابراین حالا که شما یک تصویر واضح از چگونگی آماده سازی پوست خود را قبل از آرایش دارید، پس بهتر است اکنون به قسمت مهم این مقاله، یعنی آموزش آرایش بپردازیم.

چگونه آرایشی طبیعی و بی نقص داشته باشیم :

مواد لازم برای آرایش کردن

  • کرم زیر ساز
  • کانسیلر
  • رژگونه/ برنزه کننده
  • کرم پودر
  • سایه چشم
  • خط چشم
  • ریمل مژه و ابرو
  • رژ لب / برق لب

آموزش مرحله به مرحله آرایش

کرم زدن پوست

  • استفاده از زیر ساز

آرایش صورت

اولین و مهمترین مرحله، استفاده از یک زیر ساز است. انجام این کار پوشش دهی را افزایش می دهد، بافت صورت را نرم تر می کند، منافذ را کاهش می دهد و طول عمر آرایش را افزایش می دهد. اگر قصد دارید ورزش کنید و عرق بریزید، استفاده از یک زیر ساز بسیار ضروری است.

  • استفاده از کرم پودر پایه

آرایش صورت

رنگ دقیق کرم پودر را مطابق تناژ پوست خود انتخاب کنید تا یک ظاهر بی نظیر بدست آورید. یک ترفند خوب برای پیدا کردن رنگ درست این است که آن را به سینه خود بزنید تا رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید.

  • مقداری کرم پودر را در پشت دست خود قرار دهید و آن را با استفاده از یک برس یا یک اسفنج آرایشی مرطوب بر روی صورت خود بمالید.
  •  اطمینان حاصل کنید که کرم را به خوبی درصورت، فک و گردن تان پخش کنید، تا غیر عادی به نظر نرسید.
  • برای پوشش دهی بهتر، مقداری کرم پودر را با استفاده از قلم مو کانسیلر خود روی لکه های صورت قرار دهید , پخش کنید.

  • محو کردن لکه ها و عیوب پوست :

آرایش صورت

یک کانسیلر معمولا برای پوشش دادن لکه ها، عیوب و گودی زیر چشم استفاده می شود. از یک کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ پوست خود استفاده کنید.

  • با یک قلمو کانسیلر، مقداری کانسیلر را در زیر چشمان خود قرار دهید و به حالت مثلثی شکل بمالید و به خوبی ترکیب کنید.
  • مقداری کانسیلر را آهسته بر روی لک ها و سایر نقص ها بکشید و لبه ها را به خوبی محو کنید، به طوری که با لایه اصلی پوست شما یکنواخت به نظر رسند.

از کانسیلر مایع برای پوشش دهی روشن و یک قسمت بزرگی از صورت خود مثلا برای گودی زیر چشم ها، استفاده کنید.  برای پوشش دهی بهتر درقسمت های کوچکتر، یک کانسیلر مدادی  را انتخاب کنید.

  • کرم پودر خود را تثبیت کنید

آرایش صورت

این مرحله کاملا اختیاری است، اما اگر شما فردی با پوست چرب هستید، مطمئنا باید از یک کرم پودر فشرده یا تثبیت کننده در یک رنگ متناسب با تن پوست خود استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از یک اسفنج یا یک قلمو مخصوص پودر را بر روی صورت و گردن خود بکار ببرید.

 آرایش صورت

آرایش جزئیات صورت:

هنگامی که پوست خود را زیر سازی و آماده کردید، وقت آن است که ویژگی های زیبایی خود را تقویت کنید!

  •  چشمان خود را درخشان کنید

آرایش صورت

اطمینان حاصل کنید که خط چشم و ریملی که خریداری می کنید بهترین کیفیت را داشته باشند.

  • شما می توانید با اضافه کردن مقداری سایه رنگ خنثی به پلک های خود، نگاهی گیرا داشته باشید.
  • با استفاده از خط چشم، خط افقی پلک بالا و گوشه های بیرونی پلک پایین خود را بکشید.
  • از یک فرمژه برای فر کردن مژه های خود استفاده کنید.
  • یک لایه سبک ریمل مژه را بر روی مژه ها بزنید تا نگاهی بازتر و روشن تر داشته باشید.

  • اضافه کردن روشنایی زیر ابرو

آرایش صورت

مشخص نشان دادن حالت ابروها، ساختار صورت را نشان می دهد. اگر به طور طبیعی دارای ابروهای پر و مشخص شده دارید به شما تبریک می گوییم، ممکن است این مرحله را دیگر نیاز نداشته باشید. اما اگر ابروهایتان کم پشت یا کم شده باشد، می توانید از یک مداد ابرو یا سایه ابرو برای پر کردن آنها استفاده کنید.

  • مداد یا سایه ابرویی نزدیک به رنگ ابروهای خود انتخاب کنید.
  • از ضربه کوتاه برای ایجاد "مو" کوچک در شکاف های ابرو برای طبیعی جلوه دادن آن استفاده کنید.
  • از یک برس آرایش برای ترکیب کردن مداد ابرو، به صورت یکنواخت برای نگاه طبیعی استفاده کنید.
  • هنگامی که آنها را پر می کنید، می توانید از ژل ابرو استفاده کنید تا آنها را در محل قرار دهید.

 برای نگاهی ویژه، یک مقدار روشنایی و سایه خیلی روشن زیر ابروها اضافه کنید تا آنها را بلند کنید!

  • رژگونه ملایم استفاده کنید

آرایش صورت

رژگونه یک درخشش خاصی به گونه ها می بخشد و باعث تازه و سلامت نشان دادن چهره شما می شود. از قلم مو برای استفاده رژگونه استفاده کنید. از مخلوط کردن رنگ ها اجتناب کنید، رژگونه ای متناسب با کرم پودر خود انتخاب کنید. برای داشتن آرایش طبیعی از بکار بردن رژگونه غلیظ و براق خودداری کنید.

شما می توانید با استفاده از کنتراست نور روشن در استخوان­های گونه، در امتداد پل بینی و زیر استخوان ابرو خود، گونه خود را برجسته تر کنید .

  • بر روی لب ها کار کنید

آرایش صورت

قبل از اینکه لب خود را آرایش کنید، باید کمی آنرا مرطوب کنید. رنگ هایی از رژ لب را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند و با تناژ پوست شما همخوانی دارد.

مطلب مرتبط: راز داشتن لب های صورتی طبیعی

  • اگر شما به دنبال پوشش دهی سنگین و غلیظ هستید، از رژ لب جامد استفاده کنید.
  • اگر شما می خواهید پوششی طبیعی تر داشته باشید، خط لب خود را با یک مداد لب متناسب با رنگ طبیعی لب خود بکشید و سپس رژ لب یا برق لب مایع را روی لب خود بمالید.

آرایش صورت

منبع : سایت چی نیاز داری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری

درمان سوختگی زبان با 10 روش

حتی یک سوختگی خفیف زبان می‌تواند موجب ناراحتی شود که غالبا آنرا موقع خوردن یا آشامیدن چای داغ و ... تجربه کرده‌اید. سوختگی در نهایت بهبود می‌یابد، اما شما می‌توانید این روند را با برخی داروهای خانگی ساده سرعت ببخشید. سوختگی شدید زبان می‌تواند منجر به عفونت شود، پس درصورت داشتن سوختگی، فورا با یک دکتر مشورت کنید.

برخی افراد بدون هیچ دلیل مشخصی دائما در زبان خود احساس سوزش می‌کنند. این شرایط پزشکی، سندرم سوزش زبان نام دارد و با سوختگی زبان فرق دارد. بهرحال سوختگی زبان بر گیرنده‌های چشایی تاثیر گذاشته و احساس شما از طعم و مزه را کاهش می‌دهد. بسته به درجه سوختگی همچنین ممکن است نشانه‌هایی مانند درد، قرمزی روی سطح زبان ، تورم و حتی تاول داشته باشید.

10راه عالی برای درمان سوختگی زبان:درمان گیاهی

1.از دهان نفس بکشید.

به محض خوردن یک چیز خیلی داغ، آنرا تف کرده و زبان خود را بیرون بیاورید و از دهان نفس بکشید. هنگامیکه با دهان نفس می‌کشید، هوای سرد روی سطح زبانتان حرکت کرده و درد را تسکین می‌دهد. به همین ترتیب که زبانتان بیرون است به تنفس دهانی ادامه دهید تا درد شما آرام شود.

2.یک چیز سرد روی زبان بگذارید.

از واکنش‌های مناسب برای سوختگی زبان، گذاشتن چیزی سرد روی آن در اسرع  وقت است. این کار منجر به کاهش دمای زبان شما شده، التهاب را کم می‌کند و مانع از آسیب بافتی می‌شود. علاوه بر این، با هیدراته کردن دهان اجازه نمی‌دهد باکتریهای مضر باعث عفونت شوند.

شما می‌توانید:

درمان سوختگی زبان

  • یک تکه یخ بمکید یا یک بستنی یخی بلیسید.

  • بستنی مورد علاقه‌تان را بخورید یا یک نوشیدنی سرد میل کنید.

  • آب سرد را بصورت جرعه‌های کوچک بنوشید.

سعی کنید هر یک از این موارد را قبل از بلعیدن، تا حد ممکن در دهان خود نگهدارید. این کار را ادامه دهید تا علایم سوختگی کاهش یابد.

3.آب گرم غرغره کنید.

غرغره کردن آب گرم در دهان یکی دیگر از درمان‌های طبیعی برای سوختگی زبان است.

تحقیق منتشر شده در مجله جراحی زیبایی و ترمیمی پلاستیک در سال 2017 نشان می‌دهد که به منظور محدود کردن آسیب‌های بعد از سوختگی، می‌توان با استفاده از آب گرم مانع از پیشرفت سوختگی شد. این کار خونرسانی ریزجریان‌ها را بهتر می‌کند که به معنای افزایش بقای بافت‌ها است.

بهتر است از آب نمک گرم استفاده شود چراکه نمک مانع از گسترش عفونت در دهان و اطراف بافت‌های آسیب دیده روی زبان می‌شود.

  • ½ قاشق چای خوری نمک را در یک لیوان آب گرم بریزید.

  • این محلول را به مدت 30 ثانیه در دهان غرغره کنید و بعد آنرا بیرون بریزید.

  • تا زمانیکه زبان شما بهبود یابد، این کار را چندین بار در روز انجام دهید.

4. عسل درمان سوختگی زبان


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نوری