دختر خانم ها دوست دارند، جدیدترین طراحی ناخن را داشته باشند. طراحی ناخن ساده و شیک همیشه مورد پسند است. با کمی خلاقیت و شناخت رنگ ها می توانید طراحی ناخن دخترانه زیبایی داشته باشید. در اینجا 23 مدل از جدیدترین طراحی ناخن در سال جدید را به شما معرفی میکنیم :

طراحی ناخن جدید :

1- طرح ناخن مثلث درخشان

طراحی ناخن شیک

اولین طرح پیشنهادی ما را می توانید در عکس زیر ببینید.طراحی ساده و در عین حال شیک. مشخصه این طرح رنگ صورتی ملایم به همراه نقشی از مثلث است که درون آن با اکلیل تزیین شده است. با افزودن این مثلث می توانید طرح ظریفی از زیبایی به ناخن تان اضافه کنید. البته که می توانید برای این طراحی از هر رنگ دیگری هم به جز صورتی ملایم استفاده کنید که می تواند دیزاین مناسبی برای تعطیلات باشد.

27 طراحی ناخن مخصوص روز ولنتاین

2- ناخن اکلیلی نقره ای

طراحی ناخن شیک

ناخن های بادامی شکل، فرم مورد علاقه ما هستند و در دسته بایدهای دنیای مد در سال 2017 و 2018 قرار می گیرند. این فرم با لاک های به رنگ مات و کمی اکلیل از جدیدترین طرح های ناخن است که ظاهری فوق العاده زیبا دارد و مهم تر از آن بسیار ساده است و هر کسی می تواند در منزل آن را انجام دهد. ما این طراحی ناخن را برای دور همی ها و مهمانی های شب عید به شما توصیه می کنیم.

3- ناخن های قرمز براق

طراحی ناخن شیک

مانیکور پر زرق و برقی مانند تصویر فوق به شما یک ظاهر جسورانه برای تعطیلات پیش رو ارائه می دهد. نیازی نیست که اکلیل را به سرتاسر ناخن تان بزنید، می توانید گوشه بالا یا پایین ناخن تان را با آن تزیین کنید. یکی از مزایای این طراحی این است که برای هر گروه سنی مناسب و زیباست.

4-طراحی برای ناخن های کوتاه

طراحی ناخن شیک

با استفاده از لاک طلایی می توانید به ناخن های کوتاه خود ظاهری باشکوه بدهید. بسیاری از زنان به ناخن های بلندتر علاقه مند هستند اما با این تصویر می خواهیم نشان دهیم که با ناخن کوتاه نیز می توان ظاهری شیک و به روز داشت. این طراحی شامل یک لاک ناخن ملایم به همراه لاک دیگری به رنگ طلایی است. البته می توانید از لاک های براق در رنگ دیگر هم استفاده کنید اما طلایی برای همه مناسبت ها انتخاب خوبی است.

5- طراحی ناخن عروس

طراحی ناخن شیک

می توانید مانیکور فرنچ ساده خود را با افزودن کمی اکلیل زیباتر کنید. طراحی ناخن های به سبک تصویری که ملاحظه می کنید برای همه موقعیت ها مناسب هستند اما پیشنهاد ما به شما بهره بردن از آن در جشن های عروسی ها و موقعیت های خاص و ویژه است. حتی این طراحی باشکوه مناسب عروس خانم ها نیز می باشد. اگر به طراحی های براق علاقه مند هستید این دیزاین مخصوص شماست.

6- طراحی ناخن بنفش درخشان

طراحی ناخن شیک

اگر طرفدار لاک ناخن های به رنگ روشن نیستید، حتما از این دیزاین به رنگ بنفش خوشتان خواهد آمد. این طراحی شامل یک ناخن براق بنفش تیره و همچنین لاک اکلیلی است. طرح هایی به این سبک همیشه مد روز هستند و تحسین دوستانتان را بر می انگیزند.

7- طراحی ناخن با لاک

طراحی ناخن شیک

انتخاب بعدی ما برای شب سال نو بسیار مناسب است. این طراحی ساده شامل یک لاک ناخن به رنگ بسیار روشن و لاک اکلیلی هفت رنگ است. دیزاین ناخن هایی مثل این، جسورانه، متفاوت و خاص هستند. همچنین اگر ناخن کوتاهی دارید برای شما نیز مناسب است. شما می توانید این طرح را با رنگ های مختلف اکلیل نیز انجام دهید. رنگ آبی یا بنفش یک جایگزین شیک می باشد.

8- لاک ساده و شیک

طراحی ناخن شیک

آیا عاشق زرق و برق هستید؟ پس این طراحی ناخن مخصوص خود شماست. این مانیکور سرتاسر اکلیلی بسیار زیبا و خاص است. خودتان هم به سادگی می توانید در منزل این طراحی را انجام دهید. شما می توانید هر رنگی را انتخاب کنید اما پیشنهاد ما به شما برای مهمانی هایی که در شب برگزار می شوند رنگی است که در تصویر می بینید. همچنین چه ناخن کوتاهی داشته باشید چه بلند، این طراحی به کارتان می آید.

9- طراحی ناخن اکلیلی با نگین

طراحی ناخن شیک

با انتخاب طراحی ناخن اکلیل و نگین می توانید شیک بودن خود را یک مرحله ارتقاء دهید. در این طراحی از یک لاک صورتی، لاک براق الکلیلی و نگین تزیینی استفاده می شود. شما می توانید از این تصویر ایده بگیرید و با سلیقه خودتان از رنگ و آیتم های تزیینی، طرح متفاوتی ایجاد کنید. ایده های احتمالی برای این ترکیب هرگز به پایان نخواهند رسید.


ادامه مطلب