سارا بهرامی بعد از درخشش های خود در تلویزیون، سینما و حتی سینمای خانگی، هم اکنون با اکران فیلم هزارپا و بازی خوب سارا بهرامی، مخاطبان و طرفداران بیشتری پیدا کرده است. سارا بهرامی در مصاحبه های اخیر خود از دانلود غیر قانونی سریال خانگی ساخت ایران 2 خیلی گله مند و غمگین بود و از مخاطبان خود خواست برای دانلود ارزان از سایت فیلیمو استفاده کنند. در ادامه زندگینامه و عکس های سارا بهرامی ارائه شده است.

زندگی نامه سارا بهرامی :

سارا بهرامی متولد بهمن ماه 1361 و اصالتا اصفهانی است. او ازدواج نکرده و مجرد است. وی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است. اولین حضور او در سینما فیلم "تهرون" بود. او در سال ۱۳۹۲ با هنرنمایی در سریال "پروانه" توانست به سرعت در بین مردم به شهرت فراوانی برسد .سارا بهرامی نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن به خاطر بازی در فیلم "ایتالیا ایتالیا" شد.

  • تحصیلات و خانواده سارا بهرامی

 بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد بهمن ماه سال 1361 در اصفهان می باشد و اصالتا اصفهانی است و 35 سال سن دارد.وی در یک خانواده 6 نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارداو در مورد تحصیلاتش گفته است :

رشته دبیرستان من ریاضی و فیزیک بود و من حتی پیش دانشگاهی را ریاضی و فیزیک خواندم اما کنکور ریاضی ندادم. هم خودم و هم خانواده ام علاقمند بودیم که در رشته های هنری ادامه بدهم.در دانشگاه تنکابن، رشته تئاترادامه تحصیل دادم. برای نخستین مرتبه در 9 سالگی، پدرش او را در کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام کرد شاید تئاتر و کار کردن به مفهوم بازیگر شدن از همان موقع برایش آغاز شد و تصمیم گرفت که بازیگر شود.

در دوران دانش آموزی در مدرسه به عنوان سرگروه تئاتر کار میکرده و همیشه در مدرسه گروه های هنر را همراه و رهبری می نموده است. بعد از پایان تحصیلات متوسطه، در دانشگاه، رشته تئاتر خواند سپس از اصفهان به تهران امد و پیگیر تئاتر شد و نقش های کوچکی را هم بای کرد.پدر و مادرش کارمند بازنشسته هستند.مشهورترین نمایش های او “نمایش راهزنان” و “نمایش متولد ۱۳۶۱” بوده که باعث شد بسیار خوب دیده شود و پیشنهادات تلویزیونی به وی داده شود.

سارا بهرامی

  • اولین فیلم سارا بهرامی در سینما

بازیگری را به صورت حرفه ای و رسمی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و در فیلم سینمایی “تهرون” ساخته نادر تکمیل همایون  حضور پیدا کرد.تهرون فیلم در سبک پلیسی-مافیایی تولید مشترک ایران و فرانسه محصول سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) به کارگردانی نادر تکمیل همایون می‌باشد. این اثر اولین فیلم سینمایی کارگردان است که در ماه آوریل ۲۰۰۹ در اروپا اکران شد. داستان این فیلم، به قاچاق کودکانی که برای گدایی مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌پردازد. تهرون یک درام اجتماعی کامل و تصویری واقع‌بینانه از تهران و زندگی حاشیه‌نشین‌های شهرستانی در این کلان‌شهر است. سارا بهرامی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، احمدعلی عباسیان، علیرضا باقری، پژمان بازغی و پروین دهقان بازی کرده است.

سارا بهرامی

  • سارا بهرامی و همسرش

سارا بهرامی تاکنون ازدواج‌نکرده است و مجرد است. اما در برنامه دورهمی اعلام کرد که عاشق شده است اما هیچ اسمی از عشقش به زبان نیاورد.

عکس های اینستاگرام سارا بهرامی