چه رنگ هایی را میتوانیم در منزل با قهوه ای ست کنیم؟ ترکیب رنگ قهوه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در دکوراسیون منزلاست که در مبل، پرده، کف و ... استفاده میشود. نکته مهم این است که چه رنگ هایی را با دکوراسیون قهوه ای ست کنیم. در ادامه نگاهی به 10 تا از بهترین رنگ ها برای ترکیب کردن با قهوه ای می اندازیم:

رنگ ست با دکوراسیون قهوه ای:

1-دکوراسیون قهوه ای مسی:

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

ترکیب قهوه ای شکلاتی یا تیره با سایه ای از رنگ مسی، بسیار زیبا و جذاب است و مطمئناً شما عاشق آن می شوید. زیرا رنگ مسی که از خانواده قرمز است دکوراسیون قهوه ای را از حالت  معمولی و سنتی خارج میکند و به سبک مدرن و کلاسیک نزدیک تر میشود.

2- دکوراسیون قهوه ای و سفید

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

یک کنتراست ساده و تمیز از ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سفید ابجاد می شود که رنگ سفید را براق و جذاب میکند. ترکیب این دو رنگ متضاد به بهتر دیده شدن هر کدام کمک میکند و یک جذابیت و نمایش منحصر به فردی را به دکوراسیون منزل می دهند اما همچنان رنگ قهوه ای  نقش مهمی در ایجاد ظاهری بسیار سنتی و گرم را ایفا می کند.

3- دکوراسیون قهوه ای و آبی

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

سایه های مشخصی از آبی ترکیب شده با قهوه ای میتواند ظاهری خیلی گرم و آرامش بخش ایجاد کند. اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی حمام خود را با این ترکیب ظریف و صلح آور بپوشانید.

4- دکوراسیون قهوه ای صورتی

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

برای سبکی زنانه پسند و سرگرم کننده ترکیب رنگی صورتی  به رنگ قهوه ای اتاق را امتحان کنید.استفاده از رنگ صورتی شاد و زنده، فضایی روشن تر و با خصوصیات واضح تری به اتاق تیره می دهد.

5- دکوراسیون قهوه ای نعنایی

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

اگر به دنبال یک احساس طبیعی و ذاتی هستید، رنگ قهوه ای خود را با یک سبز نعنایی ترکیب کنید. این دو انتخاب عالی است!

6- دکوراسیون قهوه ای زرد

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

زرد خالص یکی از پر جنب و جوش ترین رنگ های ترکیبی با قهوه ای است. این یک انتخاب منحصر به فرد با یک ظاهری خاص است. علاوه بر این که به طور باورنکردنی تطبیق پذیر و زیبا است می تواند یک برق خاصی به اتاق دهد.

7- دکوراسیون قهوه ای فیروزه ای

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

قهوه ای و فیروزه ای یکی از جدیدترین و به روزترین ترکیب های رنگ است. این ترکیب رنگی یک احساس بسیار زنانه وطراحی بسیار تطبیق پذیر و بسیار متنوع را می دهد. از زمانهای قدیم تا حال ترکیب این دو رنگ بسیار مورد توجه طراحان مختلف قرار گرفته است.

8- دکوراسیون قهوه ای طلایی

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

چیزهایی درباره رنگ طلایی وجود دارد که می تواند کاملا جادویی و جسورانه باشد. اما هنگامی که با یک سایه قهوه ای گرم و دلپذیر همراه می شود، این نقطه قوت می تواند برجسته تر و قابل لمس تر باشد.

9- دکوراسیون قهوه ای با قرمز (گل رز)

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

رنگ قرمز خوشرنگ  و قهوه ای با هم یک فضای راحت و فوق العاده زنانه را ایجاد می کنند. این ترکیب به خوبی با یک سبک قدیمی یا فقط برای یک اتاق دنج که برای خانواده طراحی کرده اید به خوبی کار می کند.

10- دکوراسیون قهوه ای نارنجی

ترکیب رنگ های مناسب با قهوه ای

نارنجی یک رنگ فوق العاده جذاب و بهترین ترکیب برای قهوه ای است. این ترکیب نیز  هم توانایی ایجاد یک ظاهری بسیار مدرن و پرطرفدار را دارد و هم ما را به طبیعت و راحتی نزدیک می کند.دکوراسیون قهوه ای